❌بـ🌂ـاران تنــــــهایـــی هــــا❌

به نام انکه وجودم زوجودش شده موجود

❌بـ🌂ـاران تنــــــهایـــی هــــا❌

به نام انکه وجودم زوجودش شده موجود

❌بـ🌂ـاران تنــــــهایـــی هــــا❌

مــــــــــــی تراود مهـــــــتاب می درخشد شب تاب...
نیست یکدم شکند خواب به چشم کس و لیک ...
غم این خفته چند خواب در چشم ترم می شکند...

-فـــقـط برای کســـی مینویسم که...

پیام های کوتاه
نویسندگان
۰۹
بهمن ۹۲

به خود برگرد
یادمان باشد که ،
من میتوانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته خو یا شیطان صفت باشم
،
من می توانم تو را دوست داشته یا ازتو متنفر باشم،
من میتوانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم،
چرا که من یک انسانم، و اینھا صفات انسانى است.
و تو ھم به یاد داشته باش:من نباید چیزى باشم که تو میخواھى ،
من را خودم از خودم ساخت هام،
تو ھم به یاد داشته باش

کپی ممنوع است

به خود برگرد
یادمان باشد که ،
من میتوانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته خو یا شیطان صفت باشم
،
من می توانم تو را دوست داشته یا ازتو متنفر باشم،
من میتوانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم،
چرا که من یک انسانم، و اینھا صفات انسانى است.
و تو ھم به یاد داشته باش:من نباید چیزى باشم که تو میخواھى ،
من را خودم از خودم ساخت هام،
تو ھم به یاد داشته باش
منى که من از خود ساخت هام، آمال من است،
تویى که تو از من می سازى آرزوھایت و یا کمبودھایت ھستند.
لیاقت انسانھا کیفیت زندگى را تعیین میکند نه آرزوھایشان
و من متعھد نیستم که چیزى باشم که تو میخواھى
و تو ھم میتوانى انتخاب کنى که من را میخواھى یا نه
ولى نمیتوانى انتخاب کنى که از من چه میخواھى.
میتوانى دوستم داشته باشى ھمین گونه که ھستم، و من ھم.
میتوانى از من متنفر باشى بىھیچ دلیلى و من ھم ،
چرا که ما ھر دو انسانیم.
این جھان مملو از انسانھاست ،
پساین جھان میتواند ھر لحظه مالک احساسى جدید باشد.
تو نمیتوانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی صادر کنی و من ھم،
قضاوت و صدور حکم بر عھده نیروى ماورایى خداوندگار است.
دوستانم مرا ھمین گونه پیدا می کنند و میستایند،
حسودان از من متنفرند ولى باز میستایند،
دشمنانم کمر به نابودیم بستهاند و ھمچنان میستایندم،
چرا که من اگر قابل ستایشنباشم نه دوستى خواھم داشت،
نه حسودى و نه دشمنى و نه حتی رقیبى،
من قابل ستایشم، و تو ھم……
یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتادبه خاطر بیاورى که
آنھایى که ھر روز میبینى و مراوده میکنى ھمه انسان ھستند و
داراى
خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت، اما ھمگى جایزالخطا.
اگر انسانھا را از پشت نقابھاى متفاوتشان شناختى،نامت را
انسانى باھوش بگذار.

http://barantanhaiiha.blog.ir/

کپی ممنوع است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی